poniedziałek, 25 lipca 2011

Ale mam rozpęd .haah

Dzisiaj to już 3 notka.! <wow> Ale jak już zaczynam to nie mogę przestać :D Dam kilka fotek z moich wakacji u przyjaciółki Karoliny. Byłam u niej 2 tygodnie  :-) Poznałam wiele fajnych osób, m.in Gosię G. Adriana - czyli mój tata xdd, Mateusza - "brat" , Marczaka - tez brat, Jarka- wójka xdd. Bardzo ich polubiłam. Są wspaniali. Jednak nie mam ich zdjęć tylko jedno z Gosią.
Matko boska jaką mine zrobiłam. o.O Jak jakiś kasztan :p A z lewej Gosia<3 ten drugi kasztan to ja.

A to znowu ja z balonem :D Z Karolina pełno tych gum kupowałyśmy xD

Musiałam dodać to zdjęcie :p To Karolina wyszła jak facet :D Niezły buzz z tego miałam z Werona jak nocowałyśmy obydwie u Niuśki (karoliny) . Pisała wtedy na gg, heh a my my się normalnie sikałyśmy z tego jak wygląda przy takim świetle xdd
27.08 czy jakoś tak jade na dożynki do Karoliny, zrobię dużo zdjęć naszej całej "rodzinki"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz