czwartek, 28 lipca 2011

Psychopata

To słowo nabiera nowego sensu patrząc lub rozmawiając z Piotrem.K . Lat 15 (chyba)
Myśli że jest ładny a Magda to jego dziewczyna. Nie może do niego dojść to że ona czuje do niego wyraźny wstręt i odrazę. Piotr myślał że jaka powie Madzi rodzica że z nią chodzi będzie pro -.-
Niestety Magda to nie jedyny ofiara ...Byłam też nią ja ; / Pisał do mnie zapraszał do kina na Harry Potera etc.
Namawiał żebym pojechała na jakoś kolonie czy bóg wie co. Namawiał mnie też żebym sie z Magda i Iza dla niego rozebrały a ona dla nas zrobi to samo <blee> Mówi teraz że jedna że przyjaciółka zarówno moja i Magdy Iza, źle wpływa na nia o.O
I wyzywa Izę od {cenzura} etc...

Więc on myśli że jest ładny i ma szanse u :
Nasza Madzia ..Laska co nie :) I piotr myśli że ma u niej szanse.

Kończę papa;**
Z dedykacja dla ofiara "pietrasa"

2 komentarze:

  1. ciekawa notka :)
    i bardzo fajny blog ;)
    dodaję do obserwowanych :-)
    liczę na rewanż xd

    pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń