poniedziałek, 24 października 2011

Cyber goth i Stempunk

I znowu jestem :P
Cyber goth, uhuhu!!
Mam takie stwierdzenie że każdy powinien być tylko sobą .
Wiec jestem zwolennikiem 2 stylów.
1 :
CYBER GOTH.
styl kolorowy pełen żywiołów, dla ludzi odważnych lubiący muzykę techno i hard bass :



Mają to co kocham najbardziej...DREDY.!!

A co do muzyki to :
I wiele więcej Combichrist'a którego jestem wielką fanka <33.

2 styl : STEAMPUNK
Coś dla ludzi którzy lubią historię łączyć z nowoczesnością :D
Ich ubiory wyglądają jak części jakiś maszyn, cudeńko  : ))

 Ślicznee ;P




Bardzo podobją mi się obydwa te style, ale bardziej chyba steampunk. A wam ; )) ??

2 komentarze:

  1. A nie dodałam muzyki do 2 stylu. xd To taki przykład : http://www.youtube.com/watch?v=gOgpdp3lP8M albo http://www.youtube.com/watch?v=vc6vs-l5dkc&feature=relmfu

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć, widzę ze interesujesz sie cybergoth może również interesujesz sie Industrial Dance,chciałbym z kimś poćwiczyć\ potańczyć :)Jeśli jesteś zainteresowana pisz :D

    OdpowiedzUsuń