poniedziałek, 24 października 2011

Szmat czasu.. xd

 Hej. ;D
Dawno nie pisałam bo mi się znudził blog troszkę, ale postanowiłam znowu go pisać :P
Więc nie wiem od czego by tu zacząć xd
W wakacje byłam jeszcze pare razu w Rzeczycy na % dożynkach. xd
Kupiłam sb w wakacje deske ^^..i szpanuje z Szopem .Hehe.
 _______________________

Nowa szkoła ; ) Zajebioszcza, fajni ludzie i ogółem ciągle buzy. W piątek mieliśmy przedstawienie o Irenie Sendlerowej ( byłam nią xd ) , dla córki Irenki, prezydenta miasta , Elżbiety Ficowskiej ( która akurat ratowałam ) i wszystkich delegacji  i dyrektorów gimnazjum z TM. : )) Byliśmy świetni ; ))
 Co do sql to głupio że moja przyjaciółka chodzi do innego gimnazjum : /
W sql poznałam Olivie boska jeste, xd . Tyle już wspomnień xd
_______________________

Ale żeby nie było spotykamy sie ciągle w niedziele nawet "troszkę" pobawiłyśmy sie <3.  %%
Połowy rzeczy nie pamiętam.Hahah. To blog koleżanki polecam : malowniczezycie.blogspot.com ; *
________________________

Czy będę jeszcze pisała bloga.? Oczywiście znowu będe miała zajawkę na 3 posty dziennie ; ))
 Nie chce mi sie pisać dam kilka fotek i poszukam fajnych rzeczy na necie i Wam pokaże w kolejnym pościku..

                                     Malina, ja , Szopu i Stefa gdzieś za nami po skate parku :D



                                                       Olivka moja rybcia <33
                                      Hmmm..Lekcja WF xd Szopu nie ogarniam xd

                                              To ja z moja klasa na przerwie <3
 _____________________

Polecam, boskie <3 :  http://malowniczezycie.blogspot.com/2011/10/kolczyki-na-plecach.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz