poniedziałek, 24 października 2011

Małe zmiany i inne

Yo.!
Krótka notka organizacyjna xd.
Postanowiłam że, od dzisiaj będę robiła kilka postów na różne tematy. Jednak to może sie nie sprawdzić na tygodniu gdzie będę mogła robić 1 max 2 posty dziennie :/

A po 2, to zmieniłam tło posta na coś bardziej przyciągającego ; )) Aby nadać mu pazuraa <3.

O i ostatnie to mój ulubiony blog który śledzę cały czas. Jest o tym  co uwielbiam czyli o simach xd.

http://thesims3cathy.bloog.pl/?ticaid=6d408

2 komentarze:

  1. Haha, a ja się głowiłam kto mi takiego wulgarnego komentarza dal! lol. xd
    Pięknie ;D

    OdpowiedzUsuń