sobota, 29 października 2011

LoL

siema .
Masakra, co za zryty dzień : /
Zacznę od początku....W naszej klasie jest dziewczyna której nikt nie lubi, bo najpierw obrabia dupę a potem udaje super przyjaciółkę;/ Na przerwie udawaliśmy że jutro idziemy na pizze, i że nie chcemy żeby z nami poszła. Więc ta na wf'ie z bliska z całej sił mnie piłką w brzuch uderzyła, w prawdzie mnie to nie bolało, ale i tak ją kopnęłam z całej siły w nogę. Pani nasz widziała to jakbym ją w brzuch uderzyła, i poszliśmy do mojej wychowawczyni i dyrektorki. Jagoda oczywiście wykorzystała okazje i udawała że w brzuch ją uderzyłam. ;/
No ale dziewczyny powiedziały dosyć, i na kablowały na nią że przynosi fajki dla chłopaków i inne takie :D
I wyszło na moje Jagoda przepisze się do 1 A a moja kochana Gosia przyjdzie do naszej 1B <33
 Mam nadzieje ,że sytuacja już sie uspokoi xd Haha


Bardzo się cieszę z powodu długiego weekendu .! :D
Wolne 4 dni <33
Może to glupie ale od pewnego czasu, na różne święta robię w swoim pokoju dekoracje :D
Zrobię różne papierowe dynie, wampiry, nietoperze itd :D

Później zrobię notkę o Halloween .xD
Spadam papa ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz